پرسش و پاسخ بازي
 
پرسش و پاسخ بازي
 

آيا بازي‌هايي که براي ويندوز و يا کنسول‌‌هاي Xbox 360 و PS3 ساخته مي‌شود، درسيستم عامل لينوکس نيز قابل اجراست؟

09150007649

رايانه‌هايي که به سيستم‌عامل لينوکس مجهزند، پلتفرم متفاوتي نسبت به رايانه‌هاي مجهز به ويندوز محسوب مي‌شوند و ساختار سيستم‌عاملي آن‌ها به طور کلي متفاوت است. از همين رو بازي‌هاي سيستم‌عامل ويندوز در اين رايانه‌ها قابل اجرا نيست.

از آن‌جايي که بسياري از علاقه‌مندان به لينوکس به برنامه‌ها و بازي‌هاي ويندوزي علاقه‌مند هستند، نسخه‌هاي مختلف اين سيستم‌عامل، از Emulator‌هاي مختلف ويندوز بهره مي‌برند. Emulator نرم‌افزاري است شبيه ساز است که در يک پلتفرم خاص اجرا مي‌شود و شرايط را براي اجراي بازي‌ها و نرم‌افزارهاي قابل اجرا در پلتفرم‌هاي ديگر را فراهم مي‌کند.

لازم به ذکر است که هنوز هم نمي‌توان بازي‌هاي PS3 و Xbox 360 را با استفاده از Emulatorها در رايانه‌هاي مجهز به سيستم‌عامل ويندوز يا لينوکس اجرا کرد. استفاده از Virtual Machine مي‌تواند راهي براي اجراي برنامه‌هاي ويندوزي در سيستم‌عامل لينوکس باشد. البته در اين صورت، رايانه شما بايد از نظر سخت‌افزاري در وضعيت خوبي قرار داشته باشد تا تقسيم منابع، باعث از دست رفتن توان لازم براي اجراي بازي‌ها نشود.

 

چگونه dll‌ها و directx مفقود شده را بازيابي کنيم؟

09370005355

DirectX مفقود نمي‌شود، چرا که يا رايانه شما به آن مجهز است و يا به آن مجهز نيست. اين کتابخانه مجموعه‌اي از Dllها است. در صورتي که نسخه‌اي قديمي از اين کتابخانه نيز در رايانه شما نصب باشد، ممکن است در اجراي بازي‌ها با مشکل رو‌به‌رو شويد. به ندرت پيش مي‌آيد که بازي‌هاي بزرگي که به اين کتابخانه نيازمندند، آن را همراه با روال نصب خود، نصب نکنند اما اگر همچنان در يافتن نسخه مناسب اين کتابخانه با مشکل رو‌به‌رو هستيد، براي تهيه و يا ترميم DirectX به آدرس زير مراجعه کنيد.

http://www.microsoft.com/downl...3displaylang=en

در صورتي که برخي از Dllها در رايانه شما مفقود شده‌اند، ابتدا بررسي کنيد که دليل اين اتفاق چيست. مرسوم‌‌ترين دليل وجود بدافزارهاست. منظور ما از مفقود شدن اين است که فايل پيش از اين وجود داشته و اينک حذف شده است. موجود نبودن اين فايل از ابتدا، به معناي ناقص بودن کتابخانه‌هاي مورد نياز در رايانه شماست. اگر سيستم‌عامل، درايورهاي سخت‌افزاري، DirectX، خود بازي و در بازي‌هاي معدودي PhysX به درستي نصب شده باشند، به هيچ Dll اضافي ديگري نيازمند نخواهيد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1423
بازدید کل : 71798
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket